Pivo’s

Jongeren tussen de 18 en 23 jaar zijn bij Scouting roverscouts. Roverscouts hebben een duidelijke eigen inbreng en zijn zeer zelfstandig. Zij organiseren hun eigen kampen en activiteiten en hebben de mogelijkheid door te groeien naar vrijwilliger. Wel kunnen de roverscouts advies inwinnen bij een adviseur die veel ervaring heeft met scouting. Binnen de van Brederodegroep noemen wij de roverscouts van oudsher pivo’s. De pivo’s kunnen bij onze groep blijven tot hun 23e in plaats van de 21 jaar die Scouting Nederland voorschrijft.

Deze speltak draait op vrijdag van 21.30 tot de gezelligheid over is in clubhuis Batenstein.

De adviseur is:

• Ronald Forman

Voor alle vragen over de roverscouts, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de pivo’s zelf.